Gebruikerslogin

FAQ

Inloggen lukt niet. Wat moet ik doen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Neem dan contact op met onze klantenservice.
 
Ik krijg geen toegang tot mijn online kennisbank.
Neem dan contact op met onze klantenservice.
 
Ik heb geen factuur ontvangen, maar wel een herinnering. Kan ik een kopiefactuur ontvangen?
Wij sturen u graag een kopiefactuur toe. Stuur ons een e-mail; vergeet daarbij niet uw klantnummer en factuurnummer te vermelden. Wij sturen u de kopiefactuur dan zo snel mogelijk toe.
 
Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen?
U kunt uw lidmaatschap- tot uiterlijk één maand voor het verstrijken van de lidmaatschapsperiode - beëindigen door ons een brief (MindCampus B.V., Postbus 61196, 1005 HD, Amsterdam), e-mail of fax (020 582 66 99) te sturen. Vermeld hierbij uw klantnummer of adresgegevens, en de naam van het lidmaatschap.
 
Welke verkoopvoorwaarden hanteert MindCampus?
Op alle koopovereenkomsten die MindCampus schriftelijk en mondeling sluit zijn onze algemene verkoopvoorwaarden van toepassing. Deze kunt u hier nalezen.
 
Wat is het privacybeleid van MindCampus?
Deze kunt u hier nalezen.
 
Heeft u een andere vraag?